Szanowni Państwo,
2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna, siedemnasta edycja Podlaskiej Marki, jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie województwa podlaskiego.
Mimo upływu czasu inicjatywa Marszałka Województwa cieszy się niesłabnącą popularnością wśród producentów i konsumentów, czego najlepszym dowodem jest rekordowe zainteresowanie konkursem w roku ubiegłym, który przecież z racji sytuacji epidemicznej nie sprzyjał organizacji i uczestnictwu w plebiscytach tego typu. Edycja 2019 rozszerzona została o dwie nowe kategorie: Biznes o raz Projekt 4.0 i biorąc pod uwagę znaczącą liczbę głosów oddanych na te branże podtrzymujemy tę innowację także w edycji 2020. Tym samym każda osoba zgłaszająca kandydatury do nagrody może zaproponować aż dziewięć różnych propozycji, po jednej w kategoriach:
- Produkt Spożywczy,
- Produkt Użytkowy,
- Inwestycja,
- Odkrycie,
- Wydarzenie,
- Kultura,
- Społeczeństwo,
- Biznes,
- Projekt 4.0.
Jak co roku zgłoszenia mogą przesyłać wszyscy mieszkańcy województwa, zarówno konsumenci i użytkownicy, jak i sami kandydaci do nagrody. Warunkiem zakwalifikowania produktu do udziału w Podlaskiej Marce jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do 31 stycznia br. Można to zrobić poprzez dedykowany formularz internetowy zamieszczony na stronie https://podlaskamarka.pl/. Udział w przedsięwzięciu jest całkowicie bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi kosztami, natomiast laureaci, poza gratyfikacją finansową, mogą liczyć na promocję w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz podczas krajowych i zagranicznych akcji promocyjnych województwa podlaskiego.
Szczegółowe informacje odnośnie Podlaskiej Marki, jej przebiegu i zasad znajdują się na stronie https://podlaskamarka.pl/ .
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt z pracownikami Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego (tel. 85 66 54 452, -453, -454, e-mail: pmr@wrotapodlasia.pl).
UMWP